Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El president de l'entitat, Eduardo Gamero, ha assegurat que el sector superarà sense problema la fallida de Thomas Cook
Foment del Turisme de Mallorca celebra 114 anys promocionant el sector amb una entrega de premis. Aquest dilluns horabaixa, el Restaurant Cas Patró March, l’Auditòrium de Palma, el Trofeu Princesa Sofia, entre d’altres, han rebut un diploma. També s’han entregat tres medalles d’or a persones que durant molts d’anys han fet feina en aquest àmbit.
El president de Foment, Eduardo Gamero, ha destacat la importància de la fortalesa del sector en un moment delicat, després de la fallida de Thomas Cook. Diu que s’ha de promoure la modernització del sector.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania