Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Per incentivar la demanda turística, es farà més promoció d'Espanya al mercat britànic
A banda de les mesures aprovades avui, una de les potes del pla de xoc del govern per fer front a la fallida de Thomas Cook és recuperar la connectivitat aèria perduda, que suposa un milió dos-cents mil seients. Per fer-ho, el ministeri de Foment ha decidit rebaixar un 12 per cent la tarifa de ruta i no es cobraran taxes aeroportuàries a aquelles aerolínies que aportin clients addicionals durant la temporada d’hivern. L’executiu creu que el mercat ja està suplint tot sol la desaparició del turoperador:
Per incentivar la demanda turística, es farà més promoció d’Espanya al mercat britànic. Es prioritzarà el màrqueting de les Balears i les Canàries, les comunitats més afectades per la fallida.
El sector turístic i el Govern continuen demanant una mesura que de moment no s’ha inclòs al pla: que els empresaris perjudicats per Thomas Cook puguin recuperar l’IVA de les factures que no han cobrat.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora