Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La Llotja de Palma ha estat l’escenari triat pel darrer programa d’aquesta temporada de “Font de Misteris” d’IB3 Ràdio. Des de fa 10 anys parla de les històries i llegendes de les Illes. En aquesta ocasió els oients han pogut acompanyar a l’equip.
Abans de la darrera emissió, trobada amb els oients que participen en una passejada pels racons de la ciutat. Un itinerari per conèixer més misteris i anècdotes.
“Font de Misteris” acaba la temporada amb l’orgull de ser el programa d’entreteniment més longeu de la ràdio.
La Llotja, la Plaça de la Drassana, el carrer de Sant Feliu, o el Born han estat alguns dels escenaris que han duit al públic, atent sempre a les explicacions tot i la calor.
Darrera aturada, les terrasses de la Llotja, una visita exquisida.
I l’oportunitat d’assistir a l’emissió, en directe, del darrer programa “Font de Misteris” fins al setembre.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals