‘Forastera’ és el primer curtmetratge de Lucía Aleñar. S’ha gravat íntegrament a Mallorca, l’estiu passat, i és un dels 10 curts seleccionats per a la Setmana de la Crítica de Cannes 2020.
El projecte va néixer a la Universitat de Columbia i es rodà l’estiu a la badia de Pollença. El protagonitzen Zoe Stein i Miquel Gelabert.
Enguany, el festival de Cannes s’ha cancel·lat per mor de la crisi de la Covid 19 però han fet públiques les obres que haguessin concorregut. Sota aquest segell de la Setmana de la Crítica es podrà veure a través de la plataforma Festival Scope el proper mes d’octubre i es projectarà també a ciutats com París, Nova York i Praga.
A més, Lucía Aleñar participarà en el laboratori Nest Step per començar a preparar el primer llarg.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos