Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Els magistrats del Tribunal Suprem també els deneguen sortir alguns dies a fer feina o a fer voluntariat
Carme Forcadell i Dolors Bassa han reingressat la nit d’aquest divendres a la presó, després que el Tribunal Suprem ha decidit revocar el tercer grau dels líders independentistes. Dels 9 polítics presos del judici del procés, únicament Forcadell i Bassa estaven encara en tercer grau penitenciari i anaven a dormir a la presó de dilluns a dijous.
Els magistrats del Tribunal Suprem també els deneguen l’aplicació de l’article 100.2, que els permetia sortir alguns dies a fer feina o a fer voluntariat tot i estar en segon grau. Ho justifiquen per la falta de connexió amb un procés de reinserció.
Totes dues han rebut el suport de concentracions convocades per l’ANC i del president en funcions de la Generalitat, Pere Aragonès, entre d’altres.
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Les sancions per l'incompliment arriben als 800 euros