Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Un grup d'onze joves d'entre 18 i 29 anys ja poden treballar de socorristes a les piscines dels hotels de Mallorca
Enllestint la posada a punt dels serveis de vigilància de les piscines. Després de 4 dies de formació, un grup d’onze joves d’entre 18 i 29 anys, ja poden treballar de socorristes a les piscines dels hotels de Mallorca.
Creu Roja forma al·lots en situació de vulnerabilitat i que estan a l’atur. Tenen classes pràctiques i teòriques. A la piscina milloren els estils, es familiaritzen amb el medi aquàtic per posar en pràctica els seus coneixements i fan rescats. Una formació que els garanteix una sortida laboral. També a l’aula fan classes teòriques i aprenen primers auxilis i com utilitzar un desfribil·lador. Davant una situació complicada, cal mantenir-se serè i seguir els protocols.
Gairebé el 100% dels joves que participen en aquests cursos aconsegueixen feina de socorristes. Una professió molt demanada a l’illa quan s’inicia la temporada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades