Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
El Consell de Mallorca vol evitar les impugnacions i la falta d'informes dels expedients subvencionables
El Consell de Mallorca ha organitzat unes jornades informatives per als batles, secretaris, interventors i tresorers de l’administració local, perquè no es repeteixin alguns defectes que s’han produït enguany, a l’hora de tramitar els expedients dels plans especials d’ajudes per a obres i serveis.
Enguany s’han produït diverses errades referents a la tramitació de les ajudes, des d’executar obres sense comptar amb informes preceptius que es requerien, o la falta de presentació d’estudis d’avaluació d’impacte ambiental.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació