Miquel Roldán, mestre condemnat per assetjament, s’incorpora al CEIP Son Pizà de Palma
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
L'any 2015 la taxa d'abandonament era del 26% i el 2022 és del 15%
La Formació Professional es consolida com la principal eina del Govern per combatre l’atur. Dia primer de juny comença el termini per inscriure’s a aquesta oferta formativa per al curs que ve, que inclourà 25 cicles nous. L’objectiu és repescar els joves d’entre 18 i 24 anys, que no estudiaren més enllà de l’ESO.
El Govern s’ha proposat reduir el nombre de joves que abandonen els estudis de manera prematura. Són aquells joves d’entre 18 i 24 anys que no estudien i que no tenen cap qualificació acadèmica per sobre de l’Ensenyament Secundari Obligatori, és a dir, per sobre de l’ESO.
L’any 2015, aquesta taxa a les Balears era del 26 per cent. Això vol dir que un de cada quatre joves amb aquestes edats no tenia estudis superiors als d’ESO. Segons les darreres xifres d’Educació, aquesta taxa s’ha reduït i ara són un de cada set. I perquè continuï minvant, els nous 25 cicles que s’ofertaran són de famílies professionals variades.
En són exemples, les famílies d’Edificació i Obra Civil, Hoteleria i Turisme, Agrària o Sanitat. N’hi ha, però, moltes més. Els interessats trobareu tota l’oferta a l’adreça fp.caib.es. A la vegada, l’executiu de Francina Armengol avisa que, perquè aquesta formació tengui èxit, l’empresa privada ha de col.laborar deixant que aquestes estudiants hi facin les pràctiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
La víctima ho va explicar a personal del seu centre escolar i les hauria patit des de fa vuit anys
La forta explosió a Can Cantó a Eivissa va ocórrer dimarts horabaixa