Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La 11a edició de l'esdeveniment se celebrarà del 16 al 19 de maig
La cita del talent digital Formentera 2.0 Cultura Digital se celebrarà enguany del 16 al 19 de maig. La directora i creadora de l’esdeveniment, Rosa Castells, ja ha presentat l’equip d’experts que s’hi reuniran per a parlar de les darreres tendències en comunicació, màrqueting, creativitat i cultura digital. Entre els experts convidats a Formentera 2.0, hi ha Anaïs P. Figueras, directora de Comunicació i Afers Públics de Google Espanya i Portugal; Óscar Ordóñez, director de Marketing & Experience de CaixaBank; Rosario Sierra, directora de Desenvolupament de Negoci a LinkedIn Espanya i Portugal, i Sergio Méndez, director de Warner Music Spain, entre d’altres.
Formentera 2.0 ha posicionat l’illa com a referent en el món digital, a més de destinació turística, aportant-li valor amb aquest esdeveniment de format únic. Durant quatre dies, experts i professionals en cultura digital a nivell nacional i internacional compartiran idees i talent en diferents espais de l’illa pitiüsa, en un format pròxim, sota el lema de Formentera 2.0: ‘Desconnectar per connectar’. Una oportunitat per desenvolupar el “networking”, compartir idees, buscar inspiració i estar al dia de tot el que passa a l’entorn digital.
L’esdeveniment, que se celebra amb el suport i patrocini del Consell de Formentera, es du a terme a principis de temporada per atreure turisme de qualitat a l’illa. Podeu consultar-ne tota la informació i inscriure-us al seu web oficial.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia