Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Aquesta licitació és per un màxim de 10 anys i s'ha aprovat per un import de més de 28 milions d'euros
Formentera adjudica el contracte de residus a l’empresa Prezero. Aquesta nova contracta, que començarà a operar en els pròxims mesos, s’encarregarà de la recollida de residus, la neteja de zones públiques i l’explotació del punt verd de l’illa.
L’actual contracta de residus va iniciar-se al 2007 i ara mateix, després de 16 anys, no s’ajusta a la realitat de Formentera.
La nova licitació inclourà millores significatives per a l’illa com la renovació de la flota de vehicles i dels contenidors, l’increment de les freqüències de recollida de residus, la incorporació de nova maquinària per la neteja de les platges, més mitjans per al manteniment de camins i zones verdes i nous espais per a la reutilització de residus.
El sindicat de treballadors diu que estan pendents d’analitzar la documentació presentada per l’empresa i no descarten aturar el servei si a principis de maig no s’ha renovat la flota ni han millorat les seves condicions laborals. El Consell ja preveu alternatives perquè això no arribi a passar.
La nova licitació serà per un període de vuit anys, prorrogable dos anys més. S’ha aprovat per un import de 28.200.000 euros. És la licitació més elevada per part del Consell de Formentera.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat