Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Ara, la institució insular demana al Govern central que també tengui en compte les necessitats de l'illa en matèria de migració
El president del Consell de Formentera, Óscar Portas, en una imatge d'arxiu.
325El president del Consell de Formentera, Óscar Portas, ha valorat molt positivament l’aprovació del Govern d’una subvenció extraordinària de 4,1 milions d’euros per a l’àrea de Benestar Social de la institució, que compta amb un desequilibri pressupostari. D’aquesta manera, l’Executiu respon a la petició d’auxili feta pel Consell formenterer per fer front a les despeses de l’acollida i tutela de menors, en aquest cas, pels menors migrants no acompanyats que arriben a les costes de la pitiüsa del sud. Des del Consell han demanat ara al Govern central que assumeixi també les seves competències i que s’impliqui més amb l’illa de Formentera, sobretot, en tema de migració.
La dotació de 4,1 milions permetrà garantir la continuïtat de l’atenció a famílies vulnerables, menors en risc i col·lectius amb especial necessitat de suport social a l’illa. Amb aquesta aportació, el Govern balear reconeix la singularitat de Formentera i les dificultats estructurals que afronta l’administració insular per donar resposta a les demandes socials creixents amb uns recursos pressupostaris inicialment molt limitats.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears