Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Es vol baixar un determinat nombre de vehicles de turistes i incrementar, en la mateixa mesura, els cotxes i les motos dels residents a l'illa d'Eivissa
Per a enguany, Formentera.eco vol ampliar la quota de vehicles de residents a Eivissa. Actualment, el topall és de 220 cotxes i de 20 motos.
La primera opció proposa mantenir les xifres globals, però redistribuir la capacitat entre els grups dels vehicles de turistes i els dels eivissencs. És a dir, baixar un determinat nombre de vehicles de turistes i incrementar, en la mateixa mesura, els cotxes i les motos dels residents a l’illa d’Eivissa.
La segona opció planteja davallar les xifres globals i mantenir aquesta redistribució entre turistes i eivissencs. Pel que fa al període d’aplicació, en principi, es mantindrà com l’any passat des de l’1 de juny i fins al 30 de setembre. La taxa tampoc no variarà.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou