La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Es vol baixar un determinat nombre de vehicles de turistes i incrementar, en la mateixa mesura, els cotxes i les motos dels residents a l'illa d'Eivissa
Per a enguany, Formentera.eco vol ampliar la quota de vehicles de residents a Eivissa. Actualment, el topall és de 220 cotxes i de 20 motos.
La primera opció proposa mantenir les xifres globals, però redistribuir la capacitat entre els grups dels vehicles de turistes i els dels eivissencs. És a dir, baixar un determinat nombre de vehicles de turistes i incrementar, en la mateixa mesura, els cotxes i les motos dels residents a l’illa d’Eivissa.
La segona opció planteja davallar les xifres globals i mantenir aquesta redistribució entre turistes i eivissencs. Pel que fa al període d’aplicació, en principi, es mantindrà com l’any passat des de l’1 de juny i fins al 30 de setembre. La taxa tampoc no variarà.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones