Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Està previst que les obres puguin iniciar-se a partir de l'any que ve
Formentera ha cedit un terreny valorat en 375.000 euros al Govern per a la construcció d’habitatges de protecció oficial. Aquest terreny d’una superfície de més de 700 metres quadrats i que s’ubica a Sant Ferran permetrà acollir una vintena de pisos.
Ara la següent passa és llançar a concurs la construcció d’aquest nou edifici, que seguirà amb la línia de la resta d’habitatges de protecció oficial que s’ubiquen també a Sant Ferran. L’objectiu és que siguin edificis eficients energèticament i amb materials sostenibles.
Està previst que les obres puguin iniciar-se a partir de l’any que ve.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí