Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Turistes i residents van gaudir del ball pagès i música en directe a la plaça de Sant Francesc
Na Maria fa ball pagès des de fa més de 10 anys i ho fa amb la colla de ball des Xacoters. Tot i que la ballada del dia de Sant Jaume comença a les 21:00h, a les 18:30h ja comença a preparar-se i tria vestir-se amb l’emprendada perquè l’ocasió ho mereix.
Una vegada ja llesta és hora de reunir-se amb la resta de balladors i balladores. En el cas de les al·lotes, totes han trigat més o menys el mateix que na Maria en enllestir-se, més d’una hora.
Els balladors, en canvi, ho tenen més fàcil: tan sols 15 minuts.
A les nou comença la ballada sota la mirada atenta de turistes i residents. I després del ball pagès, va tancar la festivitat de Sant Jaume el concert de Sopa de Cabra.
El grup català va ser una de les actuacions musicals més esperades de la nit i va aconseguir omplir la plaça del poble de centenars de turistes i residents que van gaudir amb la seva música.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia