Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Turistes i formenterers han gaudit de tota una mena d'activitats amb una mostra d'artesania i oficis tradicionals de l'illa
A Formentera, continuen les celebracions amb motiu de la Mare de Déu d’Agost, unes festes que varen començar divendres passat i que acaben avui amb la missa solemne i ballada popular a la plaça de Sant Ferran.
Festes amb activitats que tenen la intenció d’ensenyar a turistes i formenterers un poc més de les tradicions de l’illa. Ahir vespre, diumenge, es va celebrar la xacota pagesa amb brulada de corns, ballada popular, cantada pagesa i gloses, així com una mostra d’artesania i oficis tradicionals illencs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106