Alegria unànime als partits polítics de Formentera després que el Congrés hagi aprovat la modificació de la Constitució que permetrà que l'illa tengui un senador propi
Alegria unànime als partits polítics de Formentera després que el Congrés hagi aprovat la modificació de la Constitució que permetrà que l’illa aconsegueixi una reivindicació històrica: tenir un senador propi. “Dia històric per Formentera, un 26 de març que, evidentment, passarà a ser històric”, ha dit el president del Consell, Óscar Portas. “Ahir va ser un d’aquells moments en política que són interessants”, diu Rafa Ramírez del PSOE. “Des de Gent per Formentera celebrem aquesta nova passa”, diu Rafa González.
Serà el Senat qui haurà de fer la votació definitiva. Per això no hi ha encara una data establerta, però sí que s’hi necessitarà també la majoria qualificada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge