Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

A la cita participaren dissenyadors de prestigi com José Marco o Enric Majoral
Formentera no és només sol i platja i és que la indústria de la moda està cobrant cada cop més importància. Anit, turistes i formenterers van poder gaudir de l’onzena edició de la passarel·la de moda de Formentera, amb la presència de dissenyadors de gran prestigi com José Marco de la marca Ishavara. Models com Kate Moss han desfilat amb els seus dissenys i fins i tot la marca s’ha guanyat el renom internacional.
Un altre dels dissenyadors amb gran projecció que hi va ser present va ser el joier Enric Majoral. La seva trajectòria i els seus dissenys han estat condecorats amb diferents premis.
Els espectadors també van poder gaudir de les creacions dels altres nou dissenyadors de l’illa com són Kavra Formentera, Macramé & Tito Solari, Eva Cardona o Elena Hurtado. Una experiència que va ser molt ben acollida pels turistes.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor