Formentera celebra avui la festivitat de la Policia Local. Ho ha fet amb un acte-homenatge als agents del cos de policia de l’illa.
En aquest acte s’ha lliurat a cada agent una creu condecorativa amb distintiu verd que valora l’esforç i la feina extraordinària que han dut a terme durant la pandèmia. Els policies han hagut d’assumir noves tasques per garantir la seguretat sanitària de la població.
També s’ha lliurat la condecoració honorífica del Consell de Formentera al comandant en cap de la Guàrdia Civil d’Eivissa i Formentera.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros