Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El servei d'hemodiàlisi ja es va oferir a Formentera però al 2009 es va eliminar per manca de pacients
Els tres pacients formenterers de diàlisi han de continuar desplaçant-se tres cops per setmana fins a l’Hospital de Can Misses, a Eivissa, perquè encara no s’ha restablert el servei a Formentera.
L’any passat, l’Àrea de Salut ja es va comprometre a posar en marxa el servei a la menor de les Pitiüses durant el 2021. Desenvolupen el projecte pressupostat en més de 333.000 euros.
El servei d’hemodiàlisi ja es va oferir a Formentera però al 2009 es va eliminar per manca de pacients.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància