Logo IB3N
X

Formentera demana al Govern ajuts directes per a la retirada i gestió d’amiant

L'Executiu autonòmic treballa ja en l'elaboració d'un cens per quantificar les edificacions que encara presenten aquest material a les Illes

29/05/2026

Formentera demana al Govern ajuts directes per a la retirada i gestió d’amiant

38

La retirada d’amiant pot suposar greus perjudicis tant sanitaris com mediambientals si no es realitza correctament. Aquestes feines les han de fer empreses especialitzades. Unes tasques que tenen un elevat cost.

El Consell de Formentera feia campanyes de retirada d’aquest material, però en aquesta legislatura no ha estat possible. Demanen ara al Govern que presenti ajuts directes per a la retirada i gestió d’amiant.

El Govern té previst elaborar un cens d’edificacions, tant públiques com privades, amb presència d’uralita per establir la partida necessària per assumir la major part dels costos.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT