Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'illa continua al nivell 1 perquè és on millor evoluciona la pandèmia
Formentera serà l’única illa on per les festes, la nit de Nadal, el dia de Nadal i la Segona Festa, podran dinar i sopar fins a 10 persones. 20, si ho fan a l’aire lliure. L’illa continua al nivell 1 perquè és on millor evoluciona la pandèmia. Per això la presidenta del Consell de Formentera, Alejandra Ferrer, ha demanat al Govern que es controli també la mobilitat entre les diferents illes i no només entre comunitats.
La institució vol que es facin proves a aquelles persones que arribin de Mallorca o Menorca i que vinguin de zones amb nivells de contagi superiors a 150 per 100.000 habitants. Les proves serien voluntàries i gratuïtes i continuarien amb la dinàmica de les que ja es van fer al pont de desembre.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció