El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
També ha demanat al Govern col·laboració en els controls portuaris
Formentera destaca la necessitat que es mantinguin les ajudes econòmiques, encara que ja es puguin obrir comerços i allotjaments turístics, fins que arribin els primers turistes; una data prevista per finals de juny o principis de juliol, segons ha comentat la presidenta del Consell de Formentera, Alejandra Ferrer.
Ferrer també ha demanat al Govern col·laboració en els controls portuaris, perquè aquest en siguin més, i més estrictes, amb la possibilitat de prendre la temperatura a aquells que desembarquen al port de la Savina, i fins i tot podent-los-hi fer tests.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle