Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També es vol poder influir en les connexions marítimes regulars i turístiques
Crear una Llei autonòmica de Sostenibilitat Marítima per regular el fondeig al litoral de Formentera i les connexions marítimes regulars i turístiques. Aquesta ha estat una de les 26 propostes aprovades a la segona sessió del debat de l’estat de Formentera.
La majoria de les proposicions han tengut el consens de tot el ple. És el cas de les relacionades amb el problema habitacional, una per elaborar un pla d’inspecció i una altra per demanar al Govern dotació per la compra de terreny i la construcció de nous habitatges públics de lloguer per part del Consell de Formentera.
La sostenibilitat Marítima també ha estat defensada per tots els grups, que han donat suport a una proposta per crear una llei autonòmica de sostenibilitat marítima.
El ple també ha aprovat una proposició per exigir a les administracions competents infraestructures i serveis dignes per atendre les persones migrants que arriben a l’illa.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general