FORMENTERA
María, auxiliar veterinària, es va traslladar a Formentera per fer feina en la clínica veterinària de la Savina amb un contracte indefinit. María és un dels molts exemples de persones que han estat contractades a la pitiüsa menor.
Com Paloma, que ha trobat ocupació en una botiga de roba, amb un contracte indefinit discontinu. Paloma ens reconeix que està contenta amb aquest contracte, perquè quan acaba la temporada es pot dedicar a estudiar.
Bárbara, 6 anys fent feina en gelateries, treballa actualment, però està cercant una altra ocupació a l’illa pitiüsa i ens conta la seva experiència.
Dels 1.139 contractes al maig, 982 són indefinits i només 57 temporals. L’atur del mes de maig a Formentera se situa en 127 persones.