Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Les subvencions es distribuiran en 75.000 per a enguany i 175.000 per al 2019
Aquestes subvencions aniran destinades en concret a la rehabilitació de parets de pedra seca i també per al soterrament de les línies elèctriques o telefòniques que enteranyinen molts indrets de l’illa. Els 250.000 euros aniran distribuïts en 75.000 per A aquest 2018 i 175.000 per a l’any que ve.
Els interessats per optar a les subvencions, es poden adreçar a l’oficina d’atenció a la ciutadania (OAC) i tenen temps fins el 15 de maig. Alguns treballs de reforma ja s’han iniciat com és el cas de la rehabilitació dels murs que donen accés a la plaça de l’església del Pilar de la Mola.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments