Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'IBAVI ha cedit un habitatge al Consell de Formentera en col·laboració amb l'IB-Dona
Fins ara, Formentera disposava d’un pis per atendre dones víctimes de violència de gènere en casos d’urgència. A partir d’ara, per primera vegada i com reclamava el Consell, l’illa tendrà un habitatge transitori, anomenat tècnicament “pis pont”, per a aquestes dones i els seus fills, si cal. Són dones que es troben en el tram final d’un procés de recuperació, i que només tenen pendent l’accés a un habitatge per tenir una vida autònoma.
El conseller d’Habitatge, José Luis Mateo; el president del Consell de Formentera, Òscar Portas, i la directora de l’IB-Dona, Cati Salom, han formalitzat, aquest dijous, la signatura del conveni de col·laboració per a un període de quatre anys prorrogables a quatre més. La cessió a les dones víctimes de violència de gènere es farà per a un període màxim de dos anys. L’IB-Dona també aporta al Consell, que es fa càrrec del servei, 20.000 euros per moblar el pis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació