Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Gairebé la meitat de les places legals corresponen a aquesta modalitat, una realitat que contribueix a la crisi residencial
Gairebé una de cada dues places turístiques de Formentera pertanyen a habitatges vacacionals. Aquest tipus de lloguer ha guanyat terreny respecte del dels hotels i aparthotels, segons assenyala l’informe de la fundació Marilles.
Hotelers de l’illa assenyalen que s’ha de ser una destinació sostenible que posi per davant les persones. Un fet amb el qual coincideix el Grup Ornitològic Balear, que demana un canvi el model turístic que aposti per la qualitat i no la quantitat.
El cost social i ambiental de l’actual nivell turístic diuen que no és sostenible i reivindiquen conscienciació per poder mantenir el territori i la identitat de Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Els quiosquets denegats es tramiten com a concessions, no per la via d'autoritzacions