Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Des de la patronal hotelera estimen que la temporada serà similar a la de l'any passat
Formentera arranca la temporada amb unes xifres d’ocupació pròximes al 90%. Durant el mes de juny els visitants es beneficien d’uns preus més assequibles. Tot i això, els que no volen renunciar al luxe poden trobar catamarans per més de 2.000 euros la nit a través de plataformes de lloguer.
Passar un cap de setmana de juny a un hostal costa 300 euros. A l’agost, el preu es pot incrementar fins a un 30%. Per aquesta raó alguns dels turistes visiten Formentera a principis de temporada.
Els qui optin per unes vacances més luxoses poden, fins i tot, llogar un catamarà com aquest a través d’Airbnb; això sí, per 2.000 euros al dia. La Federació Hotelera es queixa que aquests tipus de plataformes s’aprofiten dels buits legals.
Des de la patronal hotelera estimen que la temporada serà similar a la de l’any passat, quan l’ocupació va fregar el 90%.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim