Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

L'illa té un centenar de menors migrants a càrrec seu i no pot assumir la despesa de més de set milions d'euros anuals que això suposa
Formentera insisteix a retornar al govern balear les competències dels menors no acompanyats que arriben a l’illa. Actualment, la menor de les Pitiüses té un centenar de menors migrants a càrrec seu i no pot assumir la despesa de més de set milions d’euros anuals que això suposa.
El mes de novembre, i amb Llorenç Córdoba encara al capdavant de la institució insular, ja es va aprovar la renúncia a les competències per part del Consell Insular en matèria de menors migrants no acompanyats.
El nou equip de govern, ara amb Óscar Portas com a president, vol mantenir aquesta proposta. Considera que la institució no té la capacitat econòmica per fer-se càrrec del gran nombre de menors no acompanyats que arriben a Formentera. Esperen que abans de l’estiu aquestes competències estiguin ja en mans del govern balear.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
El cap d'Emergències, Pablo Gárriz, ha negat rumors falsos i afirma que no hi ha hagut danys personals durant les inundacions
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències