Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'aprovació del decret és un tema prioritari que afecta a tots els formenterers, ja que el port és l'única porta d'entrada i sortida a l'illa
El Consell de Formentera ha instat per unanimitat el Govern perquè aprovi de forma urgent el decret de transport marítim. Denuncien que l’aplicació d’aquest decret s’ajorna des de l’aprovació de la llei l’any 2010.
Des de Formentera reclamen que se’n desenvolupi el contingut per garantir les connexions de les barques de primera i darrera hora, evitar el solapament de transports al port i regular el nombre d’excursions d’un sol dia.
L’oposició ha donat suport a la proposta, malgrat que demana disposar d’un major consens.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya