Sóller imposa 600 multes per saltar-se la zona de baixes emissions
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
L'estudi analitza en profunditat el grau de satisfacció dels turistes i quins són els llocs més visitats i amb més puntuació de l'illa
Plantem la nostra tovallola a ses Illetes, la platja més visitada en 2021 i amb més puntuació de tota l’illa. L’atractiu turístic més demandat. Migjorn, Llevant i Cala Saona completen el rànquing de platges més puntuades, mentre que Cala en Baster és la menys coneguda pels turistes.
Fem una parada al far de la Mola i al de Barbaria, els dos punts màgics més visitats i amb més puntuació quant a atractius patrimonials.
Sant Francesc i el seu encant és el poble més visitat, seguit des Pujols i La Savina.
Els mercats de l’illa, les esglésies i el museu del far de la Mola destaquen com els atractius turístics culturals amb més visites i més puntuació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Els nous habitatges en rústic han d'anar vinculats a compromisos agrícoles