Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'òpera prima del també actor Pau Durà i protagonitzada per José Sacristán, Sandro Ballesteros, Nora Navas i Jordi Sánchez
Les pel·lícules ‘Formentera Lady’, ‘Las distancias’, ‘Los buenos demonios’ i ‘La reina del miedo’, competiran en secció oficial del 21è Festival de Cinema de Màlaga.
‘Formentera Lady’ és l’òpera primera del també actor Pau Durà, que ja havia debutat en direcció en teatre i en cinema amb quatre curts i una ‘TV-movie’. En la seva primera pel·lícula, compta amb un repartiment de luxe encapçalat per José Sacristán, al qui l’acompanyen Sandro Ballesteros, Jordi Sánchez, Nora Navas, Ferran Rañé, Mireia Ros i Pepa Juan.
La pel·lícula explica la història d’un hippy que va arribar a Formentera als anys 60 i es va quedar a viure a l’illa. Està produïda per Fosca Films, Sunrise Picture, La Perifèrica Produccions i Good Machine Films.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat