Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Formentera va ser durant el mes de juliol el punt turístic de tot Espanya amb un major grau d'ocupació hotelera
El mes de juliol confirma que la planta hotelera de Formentera ha estat la més contractada de tot el territori espanyol. Pràcticament va tenir una plena ocupació. Va arribar al 96,39 per cent. Li segueix Pollença, amb un 95%, i encapçala d’aquesta manera l’alta ocupació que hi ha al nord de Mallorca. L’illa de Menorca també registra xifres molt elevades, amb un 94% d’ocupació a Ciutadella. Destaca també el sut-est de Mallorca: Calvià, per exemple, amb un 92% i Palma, amb un 91%.
Segons l’Institut Nacional d’Estadística, les Balears es posicionen el mes de juliol com la destinació espanyola amb major ocupació hotelera. Les Illes arribaren a tenir en conjunt una ocupació del 90,7 per cent. Això vol dir que els hotelers registraren 10,76 milions de pernoctacions, fet que suposa un increment d’un 2,8 per cent respecte al mateix mes de l’any passat.
Pel que fa als indicadors de rendibilitat del sector hoteler, el juliol a les illes es va pagar una tarifa mitjana diària de 115 euros.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys