Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El Consell de Formentera assegura que sobretot tenen dificultats amb l'atenció dels menors no acompanyats. El bisbat els ha cedit un espai a Eivissa per acollir-los temporalment.
Durant el mes de desembre han arribat 6 menors no acompanyats a Formentera. El Consell de l’illa té en aquests moments 26 menors no tutelats sota la seva custòdia, mentre que fa un any en tenia 16. El centre de menors d’Eivissa Pare Morey ha arribat al límit de la seva capacitat, i el bisbat d’Eivissa i Formentera ha cedit un centre per acollir-los temporalment.
El Consell cerca pisos fora de Formentera per, amb ajuda d’associacions especialitzades en la seva atenció, poder acollir aquests menors, que solen tenir entre 14 i 17 anys. L’objectiu és que, si no els poden retornar amb les seves famílies, donar-los una formació. En tot l’any han arribat devers 350 migrants amb embarcacions il·legals a l’illa.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes