La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Durant la temporada sí que hi haurà de servei una embarcació amb un conveni amb la Creu Roja
El capità de la marina mercant Joan Torres desisteix en la seva petició, avalada per tot el ple de Formentera, de reclamar una base permanent de Salvament Marítim a l’illa. A l’administració estatal diuen que la base permanent de Salvament Marítim a Formentera no està descartada, però no serà realitat en un futur pròxim, i parlen del servei com a global.
L’any passat va haver-hi una embarcació de Salvament Marítim amb voluntaris de Creu Roja al port de la Savina durant els mesos de juliol i agost; enguany estarà activa tota la temporada.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia