Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
L'illa té una incidència acumulada de 14 dies de 412,85 i la taxa de positivitat és del 17,87%
Imatge d'arxiu. /EFE
53Formentera augmenta a nivell 2. L’illa té una incidència acumulada de 14 dies de 412,85 i la taxa de positivitat és del 17,87%. Fins ara, era l’única illa de les Balears que es trobava en el nivell 1 pels pocs contagis.
Així, les reunions passaran a ser de 10 persones en exteriors i 6 en interiors. Als bars i restaurants no hi haurà servei a barra i es limitaran a 10 les persones per taula a les terrasses, quan fins ara podien ser 15. El 24 de desembre el toc de queda serà a partir de la una i mitja del vespre i les reunions durant la vigília de Nadal i Nadal podran ser de 6 persones a espais tancats.
Per tot això, el Govern contractarà 377 informadors a peu de carrer durant sis mesos. En concret, hi haurà 11 tècnics de coordinació i les illes es dividiran en 58 zones.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
El conductor, el qual compta amb diversos antecedents, va fugir després de l'accident, tot i que finalment es va lliurar diumenge davant la Policia Local