Logo IB3N
X

Formentera pateix una onada de robatoris amb una trentena de furts en cases i vehicles

Aprofiten que els vesins deixen els cotxes i habitatges oberts per robar

18/06/2026

Formentera pateix una onada de robatoris amb una trentena de furts en cases i vehicles

49

Preocupació a Formentera perquè en un mes hi ha hagut més de trenta robatoris i furts a l’interior d’habitatges o vehicles a la zona des Mal Pas i des Pi des Català. Els lladres entren mentre les víctimes dormen a ca seva.

En Pere és un dels afectats, fa dues setmanes li varen robar el cotxe i varen entrar en altres dos que tenien aparcats a casa. Per sort, el cotxe el varen recuperar, en bon estat.

S’han comès trenta-dos delictes, robatoris o furts, dels quals tres són de vehicles, tres més robatoris amb força en establiments, i un altre robatori amb violència, la resta són furts en interior d’habitatges i vehicles, en propietat privada. De moment, s’han aclarit sis d’aquests robatoris.

Els vesins diuen que l’illa ja no és el que era, que ara ja no poden deixar les cases ni els cotxes oberts com fins ara.

La Guàrdia Civil investiga si els robatoris estan relacionats. Demanen a la població que avisin davant qualsevol sospita i que no facin servir els grups de WhatsApp de controls de carreteres perquè sospiten que els lladres els empren per evitar la policia.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT