Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La limitació entrarà en vigor a l'estiu del 2019 per tal d'evitar la saturació a les carreteres
Aquest divendres s’ha celebrat el primer Consell de Govern de la legislatura a Formentera, i s’ha aprovat l’avantprojecte de llei que permetrà establir un límit de l’entrada de vehicles a l’illa els mesos d’estiu.
Aquesta limitació entrarà en vigor a l’estiu del 2019. El seu objectiu és evitar la saturació a les carreteres de Formentera.
El mateix Consell xifra el parc mòbil permanent de l’illa en 20.700 vehicles. Una dada que s’incrementa en un 450% als mesos d’estiu. Això suposa que, en temporada alta, circulen per la Pitiüsa Menor prop de 94.000 vehicles, bona part d’ells de lloguer.
Ara el Consell de Formentera té l’eina legal per establir un sostre màxim de cotxes i motos, i quantificar la xifra dels vehicles de lloguer permesos.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases