Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Actualment la primera barca cap que surt cap la Pitiüsa major és a les 7:00h i la darrera per tornar, a les 22h
La triple insularitat de l’illa de Formentera es fa patent principalment als mesos d’hivern, quan les connexions entre les Pitiüses disminueixen notablement. De fet, a hores d’ara, la primera barca que surt de Formentera ho fa a les 7 del matí i el darrer trajecte de tornada és a les 10 de la nit. Amb tot això, molts formenterers que han d’agafar els primers vols de la jornada o els que arriben amb un vol més tard de les 10, es veuen obligats a haver de fer nit a Eivissa, amb tot el que això suposa. Per aquest motiu demanen que s’estableixi la barca de les 6 del matí i la de les 11:30 per tornar.
Una necessitat que la diputada Sílvia Tur ha traslladat al Parlament i que ha tengut el suport de tots els grups. Les navilieres, però, no veuen rendibles aquests trajectes.
La moció presentada també insta el Govern a convocar la mesa de transport marítim de les Illes Balears per poder aprovar l’ordenació de transport marítim que regularia no només les freqüències dels vaixells, sinó també les excursions marítimes i que evitaria la sortida a la mateixa hora de diferents barques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals