Els empresaris de Formentera tornen a demanar més oci nocturn i propostes d’oci en general per respondre a la reclamació que en les darreres temporades fan alguns turistes que visiten l’illa i també residents.
De les tres discoteques que hi ha as Pujols, de moment es preveu que aquesta temporada només obrirà el Típic. En les darreres temporades, el sector turístic es queixa de la manca d’oci en general, no només nocturn, sinó també de propostes amb música i música en viu. Des de la Petita i Mitjana Empresa de l’illa i des de l’Associació de Bars, Restaurants i Oci Nocturn han reclamat en diverses ocasions que s’incrementin les propostes d’oci, això sí, sempre respectant la normativa i el descans veïnal.
Les primeres investigacions apunten que la víctima és un home de trenta anys, resident a Llubí. El cos va ser localitzat a la Marjal en avançat estat de descomposició, i encara s'investiga si un accident de moto va ser la causa de la mort
El web IB3.org/directe oferirà aquest dimecres una cobertura especial de la jornada gran de les festes de Ciutadella, amb connexions en directe i la retransmissió íntegra dels principals actes