Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Un pàrquing soterrat, un auditori o un centre de majors són algunes de les idees que han aportat els ciutadans de l'illa
Les escoles velles de Sant Ferran actualment conformen l’Espai Cultural d’aquest nucli urbà. Aquí, ara s’hi desenvolupen diferents activitats extraescolars i tallers. Es tracta d’un recinte d’uns 6.000 metres quadrats en el qual es vol acabar de definir quins seran els espais i serveis que s’hi haurien d’agrupar.
Un aparcament soterrat, un centre de majors o un auditori. Les propostes entre els vesins de Sant Ferran són diverses…
El Consell d’Entitats, format pels diferents sectors i associacions de l’illa, té un mes per valorar aquestes propostes i aportar-ne d’altres. Serà en aquell moment quan es definirà aquest projecte.
El Consell de Formentera és partidari de conservar gran part de les construccions existents al recinte i aixecar un nou edifici de dues plantes. Però tot resta pendent del projecte definitiu.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits