Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els residents a la menor de les pitiüses, els menors d'edat i les persones amb discapacitat poden viatjar gratis
Amb l’inici de la Setmana Santa, Formentera ha recuperat la línia 1 que connecta el port de la Savina, es Pujols, Sant Ferran i Sant Francesc i que se suma a la línia 2 que ha estat operativa durant tot l’hivern i que comunica les diferents poblacions de l’illa.
Mentre que la temporada passada viatjar amb l’autobús era gratuït per a tothom, des del mes de setembre va passar a ser-ho només per residents, menors d’edat i persones amb discapacitat.
A partir de demà el preu del bitllet incrementarà pels qui no disposin d’aquesta bonificació del 100%. Avui encara es paga a 1,80 euros el trajecte curt, demà el mateix trajecte costarà 2,25 euros. Un increment que es justifica com una actualització de costos, ja que aquests es mantenien des del 2012.
El Consell de Formentera afirma que l’any passat el transport públic va suposar prop de 700.000 euros a les arques públiques.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"