Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Les terrasses podran obrir amb horari continu fins a les 22.30h
Les terrasses dels bars i restaurants de Formentera no hauran de tancar els caps de setmana de 18 H a 20 H del vespre i podran fer horari continu fins a les 22.30 h. Aquest és un dels principals canvis que entraran en vigor i es mantindran durant dues setmanes. Un fet que tant propietaris com clients agraeixen.
Encara que el toc de queda es continuarà mantenint fins a les 23 h del vespre, la restauració veu amb bons ulls aquest canvi.
A més, una altra de les novetats afectarà les reunions socials i familiars que podran ser d’un màxim de 6 persones en l’exterior, sense límit de nuclis de convivència i de 6 a l’interior amb un màxim de dos nuclis de convivència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis