El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Les terrasses podran obrir amb horari continu fins a les 22.30h
Les terrasses dels bars i restaurants de Formentera no hauran de tancar els caps de setmana de 18 H a 20 H del vespre i podran fer horari continu fins a les 22.30 h. Aquest és un dels principals canvis que entraran en vigor i es mantindran durant dues setmanes. Un fet que tant propietaris com clients agraeixen.
Encara que el toc de queda es continuarà mantenint fins a les 23 h del vespre, la restauració veu amb bons ulls aquest canvi.
A més, una altra de les novetats afectarà les reunions socials i familiars que podran ser d’un màxim de 6 persones en l’exterior, sense límit de nuclis de convivència i de 6 a l’interior amb un màxim de dos nuclis de convivència.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran