Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
L'Associació d'Usuaris Professionals fa una lectura diferent de la normativa i diu que el fondeig lliure condicionat continua vigent
El Consell de Formentera ha emès una circular informativa per avisar les embarcacions fondejades fora de regulació a s’Estany des Peix que seran sancionades. Un fet amb què discrepen des de l’Associació d’Usuaris Professionals. D’altra banda, els usuaris professionals critiquen que la manca d’un estudi de capacitat de càrrega pot invalidar-ne la regulació. Des del Consell ja treballen en l’elaboració d’un estudi.
El reglament es va aprovar de manera inicial el març de 2022. Ara, treballen per a l’aprovació definitiva, i també per aprovar el reglament sancionador. Actualment, el projecte de regulació de s’Estany des Peix preveu l’amarrament de 285 embarcacions, entre pantalans i boies ecològiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions