Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Formentera, en comparació amb les Canàries, té tres vegades més pressió de menors no acompanyats
Des de començament d’any han arribat de manera irregular a Formentera gairebé 1.600 persones a bord d’un centenar d’embarcacions. Són ben bé la meitat de les que han arribat en total a les Balears.
Entre aquestes hi ha una setantena de menors, dels quals el Consell de Formentera n’ha d’assumir la tutela. Ara mateix la institució té 83 menors a càrrec seu, cosa que suposa 7,5 menors per cada mil habitants. Si això ho traslladem a les Canàries, Formentera, en comparació, té tres vegades més pressió de menors no acompanyats.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial