El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
La presidenta del Consell, Ana Juan, destaca l'oferta cultural, esportiva i d'oci de l'illa, sobretot per als mesos d'inici i final de temporada
Formentera també es promociona a Londres. Vol atreure turistes britànics, però sobretot durant els mesos d’abans i de després de la temporada alta turística. En la seva participació a la fira, el Consell ha posat l’accent en els valors naturals i l’oferta esportiva, cultural i d’oci de Formentera fora de temporada.
La presidenta de la institució insular, Ana Juan, ha destacat que, si bé el turisme britànic no és majoritari a Formentera, podria ser interessant l’arribada d’aquests visitants fora de temporada, precisament per vendre els valors més autèntics de l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta