Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El Consell creu que no basta amb limitar l'accés dels turistes a les carreteres: "Hi continua havent sensació de saturació"
Imatge d'arxiu.
80La presidenta del Consell de Formentera, Ana Juan, creu que la restricció de la circulació dels turistes per les carreteres de l’illa durant l’estiu no és suficient per evitar la sensació de saturació durant la temporada. Per això, s’ha proposat fer una passa més i plantejar, la pròxima legislatura, si governa, ampliar aquesta limitació també als residents. “És necessari que els residents posem també de la nostra part. D’alguna manera, hem de començar a regular la nostra circulació per les carreteres”, ha dit Juan al programa Primer Vol a Formentera d’IB3 Ràdio.
La presidenta no ha donat més detalls de com s’hauria de plantejar la mesura, però sí que ha reconegut que serà necessari potenciar el transport públic per facilitar la mobilitat dels ciutadans.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals