Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dependrà de si els pressupostos de l'Estat preveuen o no noves ajudes al transport públic
A Formentera, enguany, més de 280.000 usuaris han fet servir l’autobús en els seus desplaçaments. En són 100.000 més que l’any passat. Un increment que es relaciona directament amb les bonificacions aplicades en aquest servei.
Fins al mes d’agost l’autobús era gratuït per a tots els usuaris. Des del setembre, aquesta bonificació del 100% va passar a ser només per als residents, els menors d’edat i les persones amb discapacitat.
La intenció és continuar aplicant les bonificacions actuals el 2024.
I pel que fa a les freqüències, a partir de dia 8 de gener, hi haurà nous horaris en els quals s’ampliaran substancialment.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes