Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Devers 300 persones s'han manifestat per demanar al Govern Balear que aturi les obres i que esbuqui l'edifici
Devers 300 persones s’han manifestat avui matí contra el projecte de reforma del Port de Fornells. La construcció d’un edifici, a primera línia de mar, la intenció de Ports d’habilitar un espai per a la restauració, i l’estat en el qual es troba el passeig Marítim són les principals crítiques que han motivat aquesta concentració.
La protesta ha estat convocada pel Partit Popular i l’Entesa de Mercadal amb un objectiu molt clar: que el Govern balear escolti la veu dels fornellers. Demanen que Ports aturi la construcció d’aquest edifici i que, finalment, l’esbuqui.
Tots els partits polítics, menys el PSIB-PSOE, han participat a la manifestació. També vesins, restauradors i comerciants de Fornells asseguren que, aquestes obres, juntament amb les que s’executen a tot el passeig Marítim, ja afecten l’inici de la temporada turística. Alguns establiments no podran obrir per Setmana Santa a causa de les obres, que tenen previst acabar el dia 15 de juny.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida