Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El compromís de Ports de les Illes és finalitzar les obres a l'abril, després d'estar-ne cinc anys
Imatge panoràmica del port de Fornells el passat març de 2023. / CAIB
48Després de cinc anys d’obres, Ports de les Illes s’ha compromès a finalitzar la renovada façana marítima de Fornells abans de l’inici de la temporada turística. Uns treballs que haurien d’haver acabat a finals de gener, però que s’han endarrerit, en part, per algunes deficiències en les obres, que s’han de corregir. En la darrera reunió mantinguda amb l’Ajuntament des Mercadal es va considerar prioritari accelerar les feines i no deixar res per a després de l’estiu. Han aparegut desperfectes en les escomeses, on algunes juntes de les canonades de sanejament i pluvials presenten fuites.
Les obres han suposat una inversió de més de 8 milions d’euros i 5 anys de feina. El que sí que no estaran enllestits enguany són els nous pantalans. No s’ha arribat a temps per a licitar, executar l’obra i adjudicar els amarraments dels cinc nous pantalans, que suposarà incrementar en 77 els amarraments totals del port.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061